Naked
Johnny vlucht van Manchester naar Londen, om te voorkomen dat de familie van een vrouw die hij heeft verkracht wraak op hem neemt. Daar komt hij een oude ex tegen, maar leeft een tijdje als dakloze. Vaak zit hij te tieren tegenover vreemdelingen en komt hij mensen tegen die wel erg op hem lijken.