Neon Bull
De wereld van vaquejada is een traditionele Braziliaanse sport waarin cowboys stieren aan hun staart naar de grond proberen te trekken. Neon Bull volgt Iremar, een knappe cowboy. Alhoewel hij niet bang is om zijn handen vies te maken, is zijn echte droom om exotische outfits te maken voor dansers.
Neon Bull legt de wereld van de Braziliaanse vaquejada rodeotraditie vast met een sensuele, intieme en realistische stijl—waarbij genade wordt gevonden in het alledaagse, tederheid binnen het beest wordt blootgelegd. Het humane is nooit ver weg van het dierlijke in dit portet van een gemeenschap.