Nickel Boys
Dit ontluisterende drama, gebaseerd op de Pulitzer-winnende roman van Colson Whitehead, is het fictiedebuut van RaMell Ross. Met een radicaal visueel perspectief beschrijft Nickel Boys de gruwelen van een internaat in Florida tijdens het Jim Crow-tijdperk met indringende empathie en inzicht.