Voorafgaand aan zijn uitgebreidere anthologiefilm Coffee and Cigarettes doorkruiste Jim Jarmusch vijf steden voor dit tragikomische reisverslag, een serie symmetrische vignetten die de vluchtige interacties en relaties tussen taxichauffeurs en hun passagiers verkennen. Met Gena Rowlands!