Nimic
Een professionele cellist ontmoet een vreemde in de metro, wat onverwachte en grote gevolgen heeft op zijn leven.
Yorgos Lanthimos’ films flirten graag—en op komische wijze—met horror: de angst dat achter de façade van de maatschappij een gapend gat zit van existentiële terreur. In deze korte film realiseert Matt Dillon dat geen enkele rol in het leven onvervangbaar is. Niets is meer veilig—ook wij niet.