Noroît
De vrouwen in het meesterwerk van Jacques Rivette, gekleed in betoverende outfits, zijn mythisch; ze zijn piraten, tovenaressen en wrekers. Dit wilde avontuur kent geen regels en beweegt zich voort met de snelheid van dromen, waar zwaardgevechten en heksenrituelen zich ontvouwen onder het maanlicht.