Oh, Moon!
Een culthit in Turkije; Reha Erdem’s poëtische eerste speelfilm is indrukwekkend opgenomen met een zeer low-budget maar grote vindingrijkheid. Oh, Moon! is losjes gebaseerd op een Istanboelse mythe. Dit is Erdem’s dromerige, filmische visie.