Oh, Sun
Med Hondo’s debuut onthult het racisme van het Frankrijk van de jaren ’60, waar Afrikaanse immigranten gedwongen worden cultureel te assimileren, maar economisch tot slaaf gemaakt worden. Deze klassieker verbrijzelt de egalitaire mythen van Parijs en getuigt van de radicale mogelijkheden van cinema.