Olanda
In de zuidelijke Karpaten brengen hele gezinnen de zomer door in geïmproviseerde kampen, op zoek naar paddenstoelen en bessen. De informele structuren van deze microkosmos vormen de kleinste schakel in een Europese industriële keten.
Voordat het op je bord belandt, heeft het eten al een lange en intensieve reis achter de rug. Olanda borduurt voort: de mensen, de economie, en de zoektocht bij het plukken en verkopen van paddenstoelen. Vanuit dit gecompliceerde leven ontstaat een geweldige, gedetailleerde wereld voor ons.