Old Joy
De oude vrienden Kurt en Mark herenigen zich voor een weekendje kamperen in het Cascadegebergte ten oosten van Portland, Oregon. Wanneer ze aankomen bij hun bestemming, een waterbron diep in het bos, moeten ze de confrontatie aangaan met de verschillende paden die ze in hun leven hebben bewandeld.
Na 12 jaar afwezigheid keerde Kelly Reichardt terug naar onafhankelijk filmmaken met dit kleinschalige maar betoverende portret van twee mannen die hun vriendschap willen herstellen. Old Joy is een mini roadmovie in Oregon die doorspekt is met sociale details — een rode draad in Reichardt’s oeuvre.