Omar
Een Palestijnse bakker riskeert zijn leven door de muur van de Westelijke Jordaanoever over te steken voor zijn geliefde Nadia. Samen met zijn jeugdvrienden traint hij voor het verzet tegen Israëlische soldaten. Tijdens een van zijn tochten wordt hij gevangengenomen, mishandeld en vernederd.