Op een lege weg, midden in de nacht, stuit Shula op het lichaam van haar oom. Terwijl om hen heen de begrafenis begint, brengen zij en haar neven de verborgen geheimen van hun middenklasse Zambiaanse familie aan het licht.
Na de lovende kritieken op I Am Not a Witch overtuigt Rungano Nyoni weer met deze zelfverzekerde tweede speelfilm. Deze surrealistische, intrigerende film overdenkt Zambiaanse tradities en familiedynamiek met respect en een dosis droge humor in een meeslepend verhaal over begraven herinneringen.