One to One: John & Yoko
Een ontroerende blik op het muzikale, persoonlijke, artistieke, sociale en politieke leven van het koppel in het transformerende New York van de jaren 70. Centraal in het verhaal staan de One to One-concerten, de enige volledige optredens van John Lennon na The Beatles.