Outer Space
De Oostenrijkse found footage auteur herwerkt sequenties uit Sidney J. Furie’s horrorfilm The Entity uit de jaren ‘80 om dit tactiele onderzoek van de filmische ruimte te creëren. Tscherkassky’s maalstroom van audiovisuele fragmenten vernietigt op verrukkelijke wijze alle narratieve conventies.