Palo Alto
In de Californische stad Palo Alto kruisen drie verhalen over tienerlust, verveling en zelfvernietiging elkaar. April wordt verscheurd tussen een flirt met haar coach en een verliefdheid op de lieve stoner Teddy. Emily biedt seksuele gunsten aan en het gedrag van Fred grenst aan sociopathie.
Francis en Sofia Coppola zijn geen onbekenden, maar de derde generatie komt eraan. In haar regiedebuut bewerkt Gia, kleindochter van ‘The Godfather’, op zelfverzekerde wijze de korte verhalen van James Franco tot een voortreffelijk, donker en ontroerend portret van het leven op de middelbare school.