PAPA THE LITTLE BOATS
Nelly Kaplans opzwepende kidnapkomedie maakt mannelijke zelfzuchtigheid en vaderlijke controle belachelijk door middel van speelse baldadigheid. Door mannen te veranderen in gehoorzame schoothondjes, schopt, schreeuwt en verleidt de pittige Sheila White zichzelf een weg naar de vrijheid.