Papicha
Dit verhaal over politiek verzet van Mounia Meddour, winnaar van de César voor beste debuutfilm, bruist van de energie. Papicha is een prachtige film met een opmerkelijke rol van César-winnares Lyna Khoudri en vormt een ode aan de emancipatie van vrouwen in de strijd tegen culturele onderdrukking.