Pavements
De iconische beelden van Pavement worden door filmmaker Alex Ross Perry in nieuwe, hybride vormen gegoten. Joe Keery schittert samen met de band uit de jaren 90 en speelt met hun slacker-indie-toewijding aan de alternatieve cultuur met een verbluffende, hilarische subversiviteit.