Peacock
Deze gepolijste satire over een pleaser bereikt hilarische hoogten dankzij de aanwezigheid van acteur Albrecht Schuch. Matthias, die zijn ware zelf voorzichtig in de drukke wereld introduceert, is net zo charmant onnozel als Monsieur Hulot: een Pierrot voor het tijdperk van giftige productiviteit.