Penny Serenade
Julie en Roger zijn een verliefd en getrouwd stel dat wanhopig een kind wil krijgen. Tragedie na tragedie doet zich voor, terwijl de twee proberen om deze te boven te komen en hun dromen om ouders te worden te vervullen.
In een kort tijdsbestek van 3 films waren Irene Dunne en Cary Grant één van Hollywoods grootste koppels van het grote scherm. In de Leo McCarey romances The Awful Truth en My Favorite Wife waren ze ontzettend hilarisch, maar regisseur George Stevens bracht ze samen in een ontroerend melodrama.