Pickpocket
Pickpocket is een verkenning van de diepgewortelde band tussen misdaad en kapitalisme in de hele samenleving. Jia Zhangke, regisseur van A Touch of Sin en Ash is Purest White, is een van de grootste chroniqueurs van China. Een veelbelovend debuut van een moderne meester.