Pity
Met een camera op vaste positie, vreemde zinnen en een flinke dosis galgenhumor is Babis Makridis zijn tweede speelfilm onmiskenbaar het resultaat van de Greek Weird Wave. Mede geschreven door Efthymis Filippou (Dogtooth), is Pity een meeslepende donkere komedie met onbewogen gezichtsuitdrukkingen.