Plainclothes
Schrijver en regisseur Carmen Emmi koppelt obsessie aan macht in dit sterke debuut dat zich afspeelt in het New York van de jaren 90. Met een heimelijke blik op William Friedkins cultklassieker Cruising zoekt Plainclothes in wazige bewakingscamerabeelden naar verboden verlangens.