Prayers for the Stolen
Drie jonge meisjes wonen in een dorp in Guerrero dat door gewelddadige drugshandel en mensenhandel wordt geteisterd. Ze werden door hun moeders getraind om op elk moment te kunnen vluchten, extreme maatregelen te nemen om aan gevangenneming te ontkomen en te navigeren in hun barre omgeving.
In de schaduw van drugs- en mensenhandel bloeien meisjesverliefdheden in Tatiana Huezo’s zintuiglijke debuut. Dit verhaal over liefde en overleven, geproduceerd door het team achter Roma, toont het geweld van de kartels dat opdoemt boven de karmozijnrode papavervelden van het Mexicaanse platteland.