Primer
Alles wat je nodig hebt om een film te maken is een ijzersterke verbeelding. De verse regisseur Shane Carruth kan je niet missen met deze spookachtige, low-budget hersenkraker. Deze thriller over tijdreizen won de hoofdprijs op Sundance in 2004—theorieën gaan nog steeds heel het internet over!