Pussy
Het verlangen neemt over in deze fantasierijke korte film die bekroond werd op het filmfestival van Clermont-Ferrand. Alledaagse verveling maakt plaats voor surrealistische prikkelingen en speelse zelfontdekking, als een jonge vrouw haar eigen woeste seksualiteit leert kennen, temmen en bevredigen.