In Queen of Earth komen Elisabeth Moss en Katherine Waterston samen in een psychologische kamerthriller die diep graaft in de complexe identiteiten van twee vervreemde vrouwen. Het is een vurige verkenning van emoties die zowel intern als extern ons leven beïnvloeden.