Queens of the Qing Dynasty
Met dit bijzondere vriendschapsverhaal bestrijdt Ashley McKenzie’s de ijzige Canadese gezondheidszorg met liefde. Het omarmt de onrust en de schoonheid van neurodiversiteit en gender-nonconformiteit met betoverende acteurs en etherische muziek in een krachtige samensmelting van emoties en sensaties.