Red & Black
Moeder en dochter dieven, Peneglote en Polylope, krijgen de opdracht de Penelope te stelen, de nieuwste 35mm Aaton camera van de firma die is opgericht door de legendarische camera-uitvinder Jean-Pierre Beauviala. Op hun zoektocht spreekt het duo een denkbeeldige taal vol Freudiaanse versprekingen.
Gebaseerd op een onvoltooid script van Luc Moullet onderzoekt deze hybridedoc de beroemde uitvinder van de Aaton filmcamera’s, zo geliefd bij de Nouvelle Vague. Regisseuse Isabelle Prim gebruikt dit als springplank om de wonderen van de filmische innovatie van analoog naar digitaal te onderzoeken.