Een vrouw reist naar de Galicische stad Vigo om de familie van haar biologische vader te ontmoeten. Net als haar moeder stierf hij aan aids toen zij nog jong was. Door ontmoetingen met de familie probeert ze het verhaal van haar vader en de liefde die hij met haar moeder deelde te reconstrueren.