In een duizelingwekkende spiraal van drugs, mannen en mysterie terechtkomen? Dat is de perfecte remedie tegen writer’s block! Sebastián Silva en Jordan Firstman, die in deze metakomedie spottende versies van zichzelf neerzetten, nemen je mee op een reis langs de stranden, clubs en daken van Mexico.