Als extraatje na onze release van Ryuichi Sakamoto: Coda: een zintuiglijke onderdompeling dankzij deze unieke concertervaring. Bekijk hoe de grote componist zijn laatste muzikale meesterwerk debuteert, begeleidt door videobeelden van Shiro Takatani en experimentele filmmaker Takashi Makino.