Deze openbaring van Ryuichi Sakamoto’s leven, werk en creatieve proces laat een kunstenaar zien die verantwoordelijkheid voor de wereld om hem heen voelt. Zijn fascinatie voor de schoonheid en het geweld van de natuur en mens wordt aangrijpender als hij tevens reflecteert op zijn sterfelijkheid.