Het dreamteam Yorgos Lanthimos en Emma Stone, geen onbekenden in de duistere hoeken van de menselijke psyche, stort zich in deze satire in de wereld van complottheorieën. Bugonia geeft het systeem een elektrische schok en serveert een macabere remedie voor de maatschappelijke kwalen van onze tijd.