Secretary
Lee Holloway, een jonge vrouw met een geschiedenis van ernstige emotionele problemen, wordt ontslagen uit een psychiatrische inrichting. Ze vindt werk als secretaresse van de advocaat E. Edward Grey, waar hun werkgever-werknemer relatie verandert in een seksuele, sadomasochistische verhouding.