Sentimental Value
Nora, een succesvolle toneelactrice, wordt herenigd met haar vader, Gustav Borg, een ooit beroemde filmregisseur die een comeback plant met een script gebaseerd op hun familie. Wanneer Gustav Nora de hoofdrol aanbiedt, die ze afwijst, richt hij zijn aandacht op een opkomende Hollywood-ster.