Seven Chances
Minder bekend misschien, maar dit hoogstaande juweeltje is net zo vindingrijk als de meest iconische schatten van Buster Keaton. In een climax waarin honderden met stenen zwaaiende bruiden onze verloren held door de straten achtervolgen, geeft Seven Chances een masterclass in komische escalatie.