Een zestiende-eeuws boerendorp vraagt om bescherming van zeven samoerai tegen een horde bandieten die hebben gedreigd terug te keren zodra de gewassen rijp zijn. Een aangrijpende rit van drie uur die de Hollywood versie The Magnificent Seven inspireerde.