Een meisje wordt geprojecteerd terwijl een paar lichaamloze lippen (“God”) over seks raaskalt. Tegelijkertijd kijken een jongen en een man naar het meisje. Terwijl de scène zich ontvouwt, reikt het meisje uit het scherm, pakt de mannelijke figuren vast en laat ze tussen haar benen verdwijnen.
Wat als God jongens vertelde over de mannelijke blik in een hees gemompel dat kreunend voortkomt uit een zwevend paar roze lippen? Opdat deze mond niet het laatste woord krijgt, brengt Tala Madani ook het vrouwelijke scherm tot leven om wraak te nemen in deze brutaal getitelde korte film.