sex, lies and videotape
Ann is getrouwd met John, die een affaire heeft met haar zus Cynthia. Ann is een stil type en laat haarzelf niet gaan. Maar wanneer John’s oude vriend Graham langskomt, veranderen al hun levens. Graham neemt namelijk graag interviews op met vrouwen.