Radu Jude kijkt satirisch naar de tegenstrijdigheden van religie en zet geloofskwesties met beide benen op de grond in deze ironische korte film. Van belastingformulieren en files tot klantenservice, de dagelijkse beslommeringen van een gewone priester worden komisch transactioneel weergegeven.