Shadows of Forgotten Ancestors
In de Karpaten 19e eeuws Oekraïne beheersen liefde, haat, leven en dood onder de Hutsul-bevolking zoals het begin der tijden. Ivan is aangetrokken tot Marichka, de prachtige jonge dochter van de man die zijn vader heeft vermoord. Maar het lot beslist anderzijds.