Shakedown was een reeks feestjes opgericht door en voor zwarte vrouwen met go-go dansen en stripshows voor de lesbische undergroundscene in Los Angeles. De vrouwelijke klanten gleden dollarbiljetten in de slipjes van de lapdancers terwijl ze lesbische seksualiteit vierden op pulserende hiphopbeats.