Een van de beste films van de legendarische regisseur Tsui Hark werd onlangs gerestaureerd in 4K en is een pure masterclass in gecontroleerde chaos. Deze uitbundige film kan rekenen op een ensemblecast, met onder anderen Sylvia Chang, en is een glorieuze ode aan de klassieke Hollywood-komedie.