Voor een foute film uit zijn tijd is She Man een verrassend empathische blik op het leven van transgenders, terwijl het nog steeds de gewone trekjes van een seksfilm bevat. Deze film combineert intrige, psychodrama en fetisj.Gefilmd door Black Christmas regisseur Bob Clark!