Een gespannen drama die de moderne conventies van Amerikaanse indiefilms uitdaagt. Anja Marquardt’s debuut is een film vol psychologische complexiteit. Een zeldzame blik op de wereld van seksuele surrogaten, begeleid door ontluikende cinematografie die nauwkeurig is afgestemd op de karakters.