Een onvergetelijk debuut, Emma Seligman’s veelgeprezen Shiva Baby houdt het perfecte midden tussen ellende en hilariteit. De opbouw van de film, geleid door een indrukwekkende acteerprestatie van Rachel Sennott, versterkt de donker-komische, sekspositieve kijk op familie, religie en sugar daddies.