SHORTBUS
Als een gedurfde opvolger van Hedwig and the Angry Inch, is John Cameron Mitchells Shortbus zowel een erotisch drama als een sekskomedie. Deze ensemblefilm benadert het spectrum van seksualiteit vanuit allerlei verschillende standpunten. Inclusief een dankwoord aan In the Realm of the Senses!