Signal 8
Deze film is los van de stroom uit het dagelijkse leven. Simon Liu’s blik op de vervreemding van Hong Kong is een raadselachtige symfonie van onenigheid en woede. Iets borrelt onder het oppervlak— is het onrust of is het zelfgenoegzaamheid? Of is het al te laat?