De dubbelrol van Michael B. Jordan is slechts één van de vele gedurfde keuzes in Ryan Cooglers opwindende verhaal over kunst en uitbuiting. Sinners is een bonte mix van Amerikaanse geschiedenis, bluesmuziek, seks en komedie en is een brutale kaskraker die zich niet in een hokje laat stoppen.